Ted Koleji
       

Sıkça Sorulan Sorular

Sık Sorulan Sorular

SIK SORULAR SORULAR


1.    Vermiş olduğum Siparişimin hepsini iptal edebilir miyim?
 
Siparişi kargoya verilmeden iptal etmek isterseniz, talebinizi aynı gün saat 15.00’a kadar 0 312 489 85 90 numaralı telefonumuzdan bize iletmeniz gerekmektedir. Siparişiniz yola çıkmış olursa; bu durum size bildirilecek ve ürünleri teslim aldıktan sonra iade işlemlerini uygulamanız gerekecektir.
 
2.    Vermiş olduğum Sipariş içindeki ürün ya da ürünlerden bazılarını iptal edebilir miyim?
 
Siparişiniz kargoya verilmeden önce siparişiniz deki ürünlerden bir ya da birkaçını iptal edebilirsiniz. Ancak ürünleriniz kargo ile size gönderilmiş ise iade prosedürüne uygun olarak, iptal etmek istediğiniz ürünleri 14 gün içeresinde iade edebilirsiniz.
 
3.    Vermiş olduğum Sipariş içindeki ürün ya da ürünlerden vazgeçip yerine başka bir ürün sipariş verebilir miyim?
 
İptal ettiğiniz ürünler için yerine ürün talepleriniz kabul edilmemektedir. Yerine talep ettiğiniz ürünlerin alımını yeni bir sipariş ile yapmanız gerekmektedir.
 
4.    Sipariş içinden bir ya da birkaç üründe beden değişikliği yapabilir miyim?
 
Siparişiniz kargoya verilmeden önce siparişiniz deki ürünlerin bedenleri arasında değişikliği 0(312) 489 85 90 / 126 numaralı telefon ile bizlere ulaşarak yapabilirsiniz. Ancak ürünleriniz kargo ile size gönderilmiş ise iade prosedürüne uygun olarak, beden değişikliği yapmak istediğiniz ürünleri 14 gün içeresinde iade edebilirsiniz. Değişiklik yapmak istediğiniz beden için, stoklarımızda ürün olması halinde beden değişim işlemi gerçekleştirilecektir. Aksi durumda iade işlemi olarak kabul edilecektir.
 
5.    Ürün İade Süresi Ne Kadardır?
Mazeretsiz iade ve ürün değişimleri: Ürün çeşitli sebeplerle beklentinizi karşılamadıysa; 14 gün içerisinde mazeretsiz iade hakkınız bulunmaktadır. 14 günü aşan sürede ise geri ödeme yoluyla iade yapılmamaktadır, ancak 30 gün boyunca ürünü istediğiniz zaman değiştirebilirsiniz.
Ayıplı ürünler: Üründen kaynaklanan herhangi bir kusurdan dolayı yapacağınız iadelerde ise aldığınız ürünü teslim tarihinden itibaren 30 gün içerisinde iade edebilirsiniz.
 
6.    Ürün iadesinde yapılması ve dikkat edilmesi gerekenler nelerdir?
Ürünü orijinal faturası ile birlikte göndermeli ve faturanızı mutlaka göndereceğiniz paketin içerisine koymalısınız. Faturasız gönderilen iadeler kabul edilmemektedir.
 
Faturanın arka yüzündeki iade formu eksiksiz doldurulmalı ve iade alanı imzalanmalıdır. İade formunda yer alan açıklama alanları ve iade nedeni eksiksiz ve dikkatli doldurulmalıdır. Ayıplı ürünler için iade ya da değişim tercihi mutlaka seçilmelidir.
 
İade edeceğiniz ürün kullanılmamış, kullanım hatası sonucu zarar görmemiş ya da paketin hasar görmemiş olması gerekmektedir. İade etmek istediğiniz ürünleri tüm aksesuarları ve orijinal kutusu ile göndermeniz gerekmektedir.
 
Ürünler adresimize gönderilirken orijinal kutusu zarar görmeyecek şekilde muhafaza edilmelidir. Yani ürünler kargoya direkt orijinal kutusu ile değil, orijinal kutusunun koruyucu bir koliye yerleştirilmesinden sonra gönderilmelidir.
 
Eğer ürünün faturası şirket adına düzenlenmiş ise, iade işlemi için şirketin düzenlemiş olduğu ‘’iade faturası’’ veya “irsaliyeli iade faturası” gönderilmesi zorunludur. Aksi durumda faturası şirketler adına düzenlenen ürünlerin iadeleri yapılamamaktadır.
 
 
7.    Ürün İadesinde kargo ücreti kim tarafından karşılanır?
İade prosedürüne uygun sürelerde yapılan tüm iade işlemlerinde ürünleri aşağıda belirtilen kargo kodumuzla MNG kargo ile karşı ödemeli olarak gönderebilirsiniz. Ürünü göndermeden önce iade sebebinizi 0 312 489 85 90 numaralı telefonumuzdan bize iletmeniz gerekmektedir.
 
MNG KARGO KODUMUZ: 141850944
 
MNG kargo dışındaki firmalarla yapacağınız gönderilerde kargo bedeli sizin tarafınızdan karşılanmış olmalıdır, aksi halde gönderi teslim alınmayacaktır.
 
 
8.    Hangi Ürünler İade ürün kapsamı dışındadır?
Ayıplı olan tüm ürünler iade edilebilir ancak mazeretsiz iadeler, alttaki ürünler için yapılamamaktadır:
Tüm kullanılmış ürünler (satılabilirlik özelliğinin yitirilmesinden dolayı iade ve değişim süresine uygun olsa dahi iade ya da değişimi söz konusu olamamaktadır.)
 
Ambalajı bozulmuş ürünler: Değiştirilmek istenen ürün, satın alındığı andaki gibi kusursuz, eksiksiz ve orijinal kutusunda olmalıdır. Kutusu, ambalajı, varsa standart aksesuarları ile birlikte eksiksiz ve hasarsız olarak teslim edilemeyen ürünlerin iadesi ya da değişimi mümkün değildir.
 
9.    İadeler için geri ödeme süresi ne kadardır?
İadeniz öncelikle Satış Sonrası Hizmetler tarafından 3 gün içinde incelenir ve yukarıda belirtilen şartlara uygun olması durumunda geri ödeme süreci başlatılır. İnceleme sonrasında ürün bedelinin kredi kartınıza iadesi 14 gün içerisinde yapılmaktadır. Bankanızdan kaynaklı sebeplerle iadenizin kredi kartınıza yansıması bir kaç gün sürebilir. İadenizin makul süre içerisinde gerçekleşmediğini düşünüyorsanız lütfen durumu  ‘’0 312 489 85 90’’ numaralı telefonumuzdan bize iletiniz.
 
Bankaların çalışma prensibi gereğince taksitli olarak satın almış olduğunuz ürünlerin geri ödemeleri de ekstrenize aynen taksit planı doğrultusunda yansıyacaktır.
 
10.  İade adresi nedir?
İade adresi: TED Dükkan, Taşpınar Mah. 2800 Cad. No:5 İncek – Gölbaşı  / Ankara
 
11.  Internet mağazasından alınan ürünler TED Dükkan mağazasına iade edebilir miyim?
Arzu ederseniz, teddukkan.com.tr’den aldığınız ürünü doğrudan TED DÜKKAN Ankara – İncek mağazasına götürerek iade edebilir ya da değişim yapabilirsiniz.
 
Ürünü orijinal faturası ile birlikte getirmeli ve faturanızın arka yüzündeki iade formunu eksiksiz doldurmalısınız. Faturasız gelen iadeler kabul edilememektedir.
 
Eğer ürünün faturası şirket adına düzenlenmiş ise, iade işlemi için şirketin düzenlemiş olduğu ‘’iade faturası’’ veya “irsaliyeli iade fatura” getirilmesi zorunludur. Aksi durumda, faturası şirketler adına düzenlenen ürün iadeleri yapılamamaktadır.
 
12.  Teslimat süresi ne kadardır?
 
Siparişiniz hazırlanma süresi 7 ile 10 gün arasındadır. Seçmiş olduğunuz teslimat tipine göre ve bulunduğunuz ile göre kargonun teslim süresi ise 24 ile 48 saat arasında değişiklik göstermektedir.
 
13.  Siparişimde eksik olan ürünleri beklemeden hazır olan ürünleri gönderebilir misiniz?
 
Siparişinizde, tedarik süresi 10 günü geçen ürünleriniz var ise talebiniz doğrultusunda hazır olan ürünler tarafınıza kargo ile gönderilmektedir. Geciken ürünleri iade edebilir veya temin edildiğin de ücretsiz olarak kargo ile adresinize gönderimi yapılabilmektedir.
 
14.  Internet mağazasından yaptığım alışverişler için ödemeyi nasıl gerçekleştirebilirim?
 
Internet mağazamızdan Garanti Bankası, Finans Bank ve İş Bankası kredi kartılarınıza 100 TL ve üzeri alışverişlerinizde 2 taksitli olarak işlem yapabilirsiniz. TED Dükkan mağazasında ise farklı uygulamalar olabilmektedir.
 
15.  Ürün kargodan hasarlı çıktı, bu durumda ne yapmalıyım?
Size teslim edilen paketin içinden ürünün hasarlı, ezik ya da ıslak çıkması durumunda:
 
Durumu teslimat sırasında fark ediyorsanız, paketi kargodan teslim almayınız.
 
Durumu teslimattan sonra fark ettiyseniz:
a.    Ürünün ve kutunun fotoğraflarını çekmeniz gereklidir.
b.    Boş ve temiz bir A4 kâğıdına durumu detaylıca anlatan bir tutanak hazırlamanız gereklidir. Tutanakta sipariş ve fatura numarası ile birlikte Ad-Soyad ve imza da yer almalıdır.
c.    0 312 489 85 90 numaralı telefonumuzdan bizi arayıp durumu anlatmanız gerekmektedir.
 
 

TED ANKARA KOLEJİ VAKFI OKULLARI NO: 310 F BLOK (BİLİM MERRKEZİ) GÖLBAŞI-ANKARA
Bu platform Nebim tarafından HemenAl E-ticaret alt yapısı kullanılarak geliştirilip entegre edilmiştir.